Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Na polskich ziemiach były do tego stopnia popularne, że ich marka stała się nazwą rodzajową pojazdów zwanych wcześniej bicyklami.
Z czasem produkcja rowerów została rozszerzona o kolejną nowość - motocykle. Jednak historyczny przełom nastąpił w 1904 r., kiedy pojawił się pierwszy samochód marki Rover. Były to na początku małe autka ze słabiutkim silnikiem, wytwarzane w niewielkiej liczbie. Z czasem produkcja rosła, jednak Rover wkrótce znalazł się na pierwszym zakręcie za sprawą nietrafionej licencji na samochód niemieckiej marki Peter & Moritz. Nowe auta marnie się sprzedawały i nad fabryką pojawiło się widmo bankructwa. W 1928 r. w firmie pojawił się nowy charyzmatyczny dyrektor Spencer
Na polskich ziemiach były do tego stopnia popularne, że ich marka stała się nazwą rodzajową pojazdów zwanych wcześniej bicyklami.<br>Z czasem produkcja rowerów została rozszerzona o kolejną nowość - motocykle. Jednak historyczny przełom nastąpił w 1904 r., kiedy pojawił się pierwszy samochód marki Rover. Były to na początku małe autka ze słabiutkim silnikiem, wytwarzane w niewielkiej liczbie. Z czasem produkcja rosła, jednak Rover wkrótce znalazł się na pierwszym zakręcie za sprawą nietrafionej licencji na samochód niemieckiej marki Peter &amp; Moritz. Nowe auta marnie się sprzedawały i nad fabryką pojawiło się widmo bankructwa. W 1928 r. w firmie pojawił się nowy charyzmatyczny dyrektor Spencer
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego