Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
slogan "Jeśli nie my, to kto? Jeśli nie teraz, to kiedy?", zestawiony z wizerunkiem kubańskiej dziewczyny trzymanej pod ramię przez przodownika pracy, jest z pewnością zobowiązaniem zawierającym cechy apelu emocjonalnego o silnym kontekście moralnym (przynajmniej wtedy, kiedy jest odnoszony do kontekstu społecznego Kuby pod rządami Fidela Castro). Jednak ten sam slogan, ale zestawiony z dwojgiem bliźniaków sfotografowanych w pierwszych tygodniach swego życia, może tworzyć ironiczny dylemat, odnoszący się do ich niepewnej przyszłości.
Natomiast charakter sloganu pojmowany w klasyczny sposób jako kategoria wypowiedzi, nie określa specyficznych dla danej kampanii związków znaczeń, których rodzaj wynika z pozycjonowania produktu. Dla efektywnego funkcjonowania komunikatów reklamowych
slogan "Jeśli nie my, to kto? Jeśli nie teraz, to kiedy?", zestawiony z wizerunkiem kubańskiej dziewczyny trzymanej pod ramię przez przodownika pracy, jest z pewnością zobowiązaniem zawierającym cechy apelu emocjonalnego o silnym kontekście moralnym (przynajmniej wtedy, kiedy jest odnoszony do kontekstu społecznego Kuby pod rządami Fidela Castro). Jednak ten sam slogan, ale zestawiony z dwojgiem bliźniaków sfotografowanych w pierwszych tygodniach swego życia, może tworzyć ironiczny dylemat, odnoszący się do ich niepewnej przyszłości. <br>Natomiast charakter sloganu pojmowany w klasyczny sposób jako kategoria wypowiedzi, nie określa specyficznych dla danej kampanii związków znaczeń, których rodzaj wynika z pozycjonowania produktu. Dla efektywnego funkcjonowania komunikatów reklamowych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego