Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
kategoria wypowiedzi, nie określa specyficznych dla danej kampanii związków znaczeń, których rodzaj wynika z pozycjonowania produktu. Dla efektywnego funkcjonowania komunikatów reklamowych, niezwykle istotne są podrzędne związki semantyczne, określające charakter wiadomości. Analiza publikowanych komunikatów reklamowych pozwala określić kategorie relacji między poszczególnymi elementami sloganu. Kategorie te okazują się też przydatne dla konstruowania sloganów w sytuacji, gdy znane są już nadrzędne kryteria, określające pozycjonowanie produktu, a także styl formalny kampanii. Najczęściej wykorzystywane kategorie relacji między elementami sloganu a samym sloganem i obrazem kodowanym w wiadomości, przedstawiają się następująco:
1,
związek dwuznaczności lub wieloznaczności
Popieram POP i rok (Ad Fabrika).
Okap, który wciąga jak historia
kategoria wypowiedzi, nie określa specyficznych dla danej kampanii związków znaczeń, których rodzaj wynika z pozycjonowania produktu. Dla efektywnego funkcjonowania komunikatów reklamowych, niezwykle istotne są podrzędne związki semantyczne, określające charakter wiadomości. Analiza publikowanych komunikatów reklamowych pozwala określić kategorie relacji między poszczególnymi elementami sloganu. Kategorie te okazują się też przydatne dla konstruowania sloganów w sytuacji, gdy znane są już nadrzędne kryteria, określające pozycjonowanie produktu, a także styl formalny kampanii. Najczęściej wykorzystywane kategorie relacji między elementami sloganu a samym sloganem i obrazem kodowanym w wiadomości, przedstawiają się następująco: <br>1, <br>związek dwuznaczności lub wieloznaczności <br>Popieram POP i rok (Ad Fabrika). <br>Okap, który wciąga jak historia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego