Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
Reprodukcyjne oświetlenie.
11.Rezygnacja z wykorzystania tła jako kontekstu dominanty wiadomości (z wyjątkiem komunikatów o konstrukcji typowej dla fazy wprowadzającej kampanii).
12.Brak dostosowania formy obrazu do istotności zapisywanych informacji.



Rozdział II
Tekst
Jeśli po dostrzeżeniu komunikatu, łatwego w odbiorze w warstwie wizualnej i po powierzchownym zapoznaniu się z treścią sloganu, odbiorca albo angażuje się w jego odbiór, kierując swą uwagę w stronę tekstu - albo zaczyna interesować się czymś innym. Tekst jest tym elementem wiadomości reklamowej, który jest istotny dla osoby o określonym poziomie zainteresowania komunikowaną treścią. Silna rozbudowa tekstu zakłada kontakt z odbiorcą zaangażowanym, a celem jego konstrukcji jest pogłębienie
Reprodukcyjne oświetlenie. <br>11.Rezygnacja z wykorzystania tła jako kontekstu dominanty wiadomości (z wyjątkiem komunikatów o konstrukcji typowej dla fazy wprowadzającej kampanii). <br>12.Brak dostosowania formy obrazu do istotności zapisywanych informacji.<br>&lt;page nr=159&gt;<br> &lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=162&gt;<br>Rozdział II<br>&lt;tit&gt;Tekst&lt;/&gt;<br>Jeśli po dostrzeżeniu komunikatu, łatwego w odbiorze w warstwie wizualnej i po powierzchownym zapoznaniu się z treścią sloganu, odbiorca albo angażuje się w jego odbiór, kierując swą uwagę w stronę tekstu - albo zaczyna interesować się czymś innym. Tekst jest tym elementem wiadomości reklamowej, który jest istotny dla osoby o określonym poziomie zainteresowania komunikowaną treścią. Silna rozbudowa tekstu zakłada kontakt z odbiorcą zaangażowanym, a celem jego konstrukcji jest pogłębienie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego