Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 03.22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
wydatków na ten cel. Ale same pieniądze nie wystarczą. Jeszcze ważniejsze jest to, na ile jesteśmy w stanie dobrze je wykorzystać, by rzeczywiście poprawić jakość usług, które świadczymy. Narodowa Służba Zdrowia (NHS) nie jest jeszcze takim systemem, jaki chcielibyśmy mieć, ale robimy wszystko, by obywatele odczuli poprawę.
Największą słabością brytyjskiej służby zdrowia są w ocenie ekspertów, również polskich, wielomiesięczne kolejki do mniej lub bardziej skomplikowanych operacji. Czy ten problem udało się już rozwiązać?
Nie do końca. Pacjenci ciągle jeszcze czekają zbyt długo - średnio trzy miesiące - na zabiegi. Jednak niektórzy chorzy, oczekujący na bardzo skomplikowane, specjalistyczne operacje, muszą czekać dużo dłużej. Skracanie kolejek
wydatków na ten cel. Ale same pieniądze nie wystarczą. Jeszcze ważniejsze jest to, na ile jesteśmy w stanie dobrze je wykorzystać, by rzeczywiście poprawić jakość usług, które świadczymy. Narodowa Służba Zdrowia (NHS) nie jest jeszcze takim systemem, jaki chcielibyśmy mieć, ale robimy wszystko, by obywatele odczuli poprawę.&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;&lt;transl&gt;Największą słabością brytyjskiej służby zdrowia są w ocenie ekspertów, również polskich, wielomiesięczne kolejki do mniej lub bardziej skomplikowanych operacji. Czy ten problem udało się już rozwiązać?&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;transl&gt;Nie do końca. Pacjenci ciągle jeszcze czekają zbyt długo - średnio trzy miesiące - na zabiegi. Jednak niektórzy chorzy, oczekujący na bardzo skomplikowane, specjalistyczne operacje, muszą czekać dużo dłużej. Skracanie kolejek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego