Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 11.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
konsumenta na niewiedzę, a ich samych - na duże straty. Informacja o zmodyfikowaniu ustawy wywołała burzę komentarzy. Nie brak takich, którzy sądzą, że poprawka jest krokiem wstecz i przykrywką dla promowania alkoholizmu w imię doraźnych interesów producentów win. A także innych renomowanych alkoholi.

Zgodnie z ustawą, w reklamie wolno będzie promować smak wina, opowiadać o warunkach, w jakich powstawało oraz o rodzaju użytych do jego produkcji winogron. Na razie można się tylko domyślać, do jakich chwytów będą się uciekać agencje reklamowe. Jean-Pierre nie ma wątpliwości co do jednego. - Dobra reklama powinna kłaść nacisk na dwie sprawy: na to, że umiarkowane spożycie
konsumenta na niewiedzę, a ich samych - na duże straty. Informacja o zmodyfikowaniu ustawy wywołała burzę komentarzy. Nie brak takich, którzy sądzą, że poprawka jest krokiem wstecz i przykrywką dla promowania alkoholizmu w imię doraźnych interesów producentów win. A także innych renomowanych alkoholi.<br><br>Zgodnie z ustawą, w reklamie wolno będzie promować smak wina, opowiadać o warunkach, w jakich powstawało oraz o rodzaju użytych do jego produkcji winogron. Na razie można się tylko domyślać, do jakich chwytów będą się uciekać agencje reklamowe. Jean-Pierre nie ma wątpliwości co do jednego. - Dobra reklama powinna kłaść nacisk na dwie sprawy: na to, że umiarkowane spożycie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego