Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy zdrowotne
Rok: 2002
receptę i decyduje co choremu pomoże. Z drugiej strony, reklama przekonuje o przysłowiowej wyższości jednej pastylki nad drugą. Być może dlatego niektórzy pacjenci kupują "to co sąsiadka". Inni oglądając w przychodniach plakaty z reklamami leków na receptę (tych leków nie można reklamować w mediach) proszą lekarza o receptę na konkretny specyfik.
Lekarze potrafią ocenić wartość terapeutyczną leku i rzadko ulegają stereotypowi "drogi lek to dobry lek".
Generyczne nie są gorsze
Leki generyczne to produkty farmaceutyczne, które mogą być stosowane zamiennie z produktami oryginalnymi. Leki te pojawiają się na rynku farmaceutycznym po wygaśnięciu patentu tj. okresu ochrony praw wyłącznych dla odpowiednich leków
receptę i decyduje co choremu pomoże. Z drugiej strony, reklama przekonuje o przysłowiowej wyższości jednej pastylki nad drugą. Być może dlatego niektórzy pacjenci kupują "to co sąsiadka". Inni oglądając w przychodniach plakaty z reklamami leków na receptę (tych leków nie można reklamować w mediach) proszą lekarza o receptę na konkretny specyfik.<br>Lekarze potrafią ocenić wartość terapeutyczną leku i rzadko ulegają stereotypowi "drogi lek to dobry lek".<br>Generyczne nie są gorsze<br>Leki generyczne to produkty farmaceutyczne, które mogą być stosowane zamiennie z produktami oryginalnymi. Leki te pojawiają się na rynku farmaceutycznym po wygaśnięciu patentu tj. okresu ochrony praw wyłącznych dla odpowiednich leków
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego