Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dla przedsiębiorstw tam działających może być zwyczaj konsumpcji piwa produkcji lokalnej w Niemczech, co stanowi istotną barierę wejścia dla innych producentów. Doświadczył tego Guiness podejmując próby wejścia ze swym piwem na rynek niemiecki.
Uwarunkowaniami kulturowymi tłumaczy się też mierny sukces przedsięwzięcia Eurodisneyland pod Paryżem. Francuzi będący narodem indywidualistów, nie lubą spędzać czasu w ten sposób, że kierują się do jednego miejsca, gdzie są "prowadzeni za rękę" i zwiedzają jakieś obiekty oprowadzani przez przewodnika.
Przedstawiając otoczenie kulturowe marketingu w krajach Unii Europejskiej warto jeszcze zwrócić uwagę na taki czynnik, jak kultura organizacji. Podstawowe wspólne cechy kultury organizacji przedsiębiorstw europejskich to: rozumienie i
dla przedsiębiorstw tam działających może być zwyczaj konsumpcji piwa produkcji lokalnej w Niemczech, co stanowi istotną barierę wejścia dla innych producentów. Doświadczył tego Guiness podejmując próby wejścia ze swym piwem na rynek niemiecki.<br>Uwarunkowaniami kulturowymi tłumaczy się też mierny sukces przedsięwzięcia Eurodisneyland pod Paryżem. Francuzi będący narodem indywidualistów, nie lubą spędzać czasu w ten sposób, że kierują się do jednego miejsca, gdzie są "prowadzeni za rękę" i zwiedzają jakieś obiekty oprowadzani przez przewodnika.<br>Przedstawiając otoczenie kulturowe marketingu w krajach Unii Europejskiej warto jeszcze zwrócić uwagę na taki czynnik, jak kultura organizacji. Podstawowe wspólne cechy kultury organizacji przedsiębiorstw europejskich to: rozumienie i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego