Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
środkiem, jakim dysponujemy są cechy komunikatu odbierane na poziomach niesemantycznych. Celem ich użycia jest pogłębienie poziomu przetwarzania i osiągnięcie poziomu cech semantycznych oraz odnoszących się do odbiorcy. Prawidłowość ta w znacznym stopniu tłumaczy dominację tych cech wiadomości, które decydują o jej strukturze formalnej oraz percepcji na poziomie skojarzeń.
Ponieważ reklama spełniać musi podstawowe reguły komunikacji, komunikat (lub seria komunikatów), jaka dociera do odbiorcy, musi być ostatecznie odbierana przez niego jako przekaz sensowny. Ze względu na zakłócenia komunikacji sens ten nie zawsze musi odnosić się do pełnej interpretacji znaczeń kodowanych w wiadomości. Może tworzyć się na poziomie skojarzeniowym lub skojarzeniowym wzmocnionym interpretacją
środkiem, jakim dysponujemy są cechy komunikatu odbierane na poziomach niesemantycznych. Celem ich użycia jest pogłębienie poziomu przetwarzania i osiągnięcie poziomu cech semantycznych oraz odnoszących się do odbiorcy. Prawidłowość ta w znacznym stopniu tłumaczy dominację tych cech wiadomości, które decydują o jej strukturze formalnej oraz percepcji na poziomie skojarzeń. <br>Ponieważ reklama spełniać musi podstawowe reguły komunikacji, komunikat (lub seria komunikatów), jaka dociera do odbiorcy, musi być ostatecznie odbierana przez niego jako przekaz sensowny. Ze względu na zakłócenia komunikacji sens ten nie zawsze musi odnosić się do pełnej interpretacji znaczeń kodowanych w wiadomości. Może tworzyć się na poziomie skojarzeniowym lub skojarzeniowym wzmocnionym interpretacją
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego