Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Polpharmy.
- Ale któryś z naszych konkurentów z rynku środków przeciwbólowych zamiast podnosić jakość własnych produktów, wybrał czarny marketing. To tańsze zapłacić dziennikarzowi 10 tys. zł za szkalujący materiał. Zwiększenie sprzedaży o 1 proc. wymaga milionowych nakładów.
Prof. Jacek Spławiński z Zakładu Farmakologii Narodowego Instytutu Zdrowia: - To w Polsce norma - eksperci spierają się, co bardziej szkodzi: Panadol, Aspiryna, Ibuprom czy Pyralgina, a nikt nie zwraca uwagi na to, że ludzie od lat trują się tabletkami z krzyżykiem, które już dawno powinny być wycofane, bo są rakotwórcze!
Rankingi sprzedaży nie kłamią: w ubiegłym roku Polpharma sprzedała ponad 12 mln opakowań Pyralginy, natomiast bliżej nieznana
Polpharmy. <br>- Ale któryś z naszych konkurentów z rynku środków przeciwbólowych zamiast podnosić jakość własnych produktów, wybrał czarny marketing. To tańsze zapłacić dziennikarzowi 10 tys. zł za szkalujący materiał. Zwiększenie sprzedaży o 1 proc. wymaga milionowych nakładów. <br>Prof. Jacek Spławiński z Zakładu Farmakologii Narodowego Instytutu Zdrowia: - To w Polsce norma - eksperci spierają się, co bardziej szkodzi: Panadol, Aspiryna, Ibuprom czy Pyralgina, a nikt nie zwraca uwagi na to, że ludzie od lat trują się tabletkami z krzyżykiem, które już dawno powinny być wycofane, bo są rakotwórcze! <br>Rankingi sprzedaży nie kłamią: w ubiegłym roku Polpharma sprzedała ponad 12 mln opakowań Pyralginy, natomiast bliżej nieznana
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego