Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rocznik Pedagogiczny
Nr: 2
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 1974
Rok powstania: 1963
które pedagog porównawczy sobie stawia, brzmi: jakie są konsekwencje tego, że proces dydaktyczno-wychowawczy zachodzi w warunkach systemu oświatowego funkcjonującego w jakimś państwie w określonych warunkach, o specyficznej strukturze organizacyjnej, działającego na podstawie ustalonych przez politykę oświatową założeń i zasad, zmierzającego do osiągnięcia określonych celów i zaspokojenia właściwych dla danego społeczeństwa potrzeb w dziedzinie oświaty i wychowania. Aby na to pytanie odpowiedzieć, trzeba uzyskać dokładne informacje na temat:
1. celów i zadań stawianych przed danym systemem oświaty,
2. struktury systemu oświatowego, to znaczy elementów, z jakich się składa, oraz charakteru powiązań organizacyjnych i funkcjonalnych, łączących te elementy w system,
3. funkcji
które pedagog porównawczy sobie stawia, brzmi: jakie są konsekwencje tego, że proces dydaktyczno-wychowawczy zachodzi &lt;page nr=46&gt; w warunkach systemu oświatowego funkcjonującego w jakimś państwie w określonych warunkach, o specyficznej strukturze organizacyjnej, działającego na podstawie ustalonych przez politykę oświatową założeń i zasad, zmierzającego do osiągnięcia określonych celów i zaspokojenia właściwych dla danego społeczeństwa potrzeb w dziedzinie oświaty i wychowania. Aby na to pytanie odpowiedzieć, trzeba uzyskać dokładne informacje na temat:<br>1. celów i zadań stawianych przed danym systemem oświaty,<br>2. struktury systemu oświatowego, to znaczy elementów, z jakich się składa, oraz charakteru powiązań organizacyjnych i funkcjonalnych, łączących te elementy w system,<br>3. funkcji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego