Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.06 (6)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
biznesowych panuje przekonanie, że świat kultury jest hermetyczny, trudno się z nim współpracuje, że gdyby kulturą zajmowali się lepsi menedżerowie, to biznesmeni wspieraliby ją jeszcze większymi sumami. - W Polsce jest na razie niewielu ludzi, którzy potrafią profesjonalnie dbać o interesy zarówno artystów, jak i właścicieli firm oraz uświadamiać im, że sponsoring to umowa wymagająca przestrzegania pewnych reguł - mówi Halina Frańczak z Neumann Consulting Group. - Tacy koordynatorzy muszą się doskonale orientować w sytuacji rynkowej, wiedzieć, jakie firmy są skłonne zainwestować w dane przedsięwzięcie. Powinni też rozumieć artystów i identyfikować się z ich potrzebami. Menedżerowie kultury dopiero uczą się zawodu.

Marcin Klimkowski Współpraca
biznesowych panuje przekonanie, że świat kultury jest hermetyczny, trudno się z nim współpracuje, że gdyby kulturą zajmowali się lepsi menedżerowie, to biznesmeni wspieraliby ją jeszcze większymi sumami. - W Polsce jest na razie niewielu ludzi, którzy potrafią profesjonalnie dbać o interesy zarówno artystów, jak i właścicieli firm oraz uświadamiać im, że sponsoring to umowa wymagająca przestrzegania pewnych reguł - mówi Halina Frańczak z Neumann Consulting Group. - Tacy koordynatorzy muszą się doskonale orientować w sytuacji rynkowej, wiedzieć, jakie firmy są skłonne zainwestować w dane przedsięwzięcie. Powinni też rozumieć artystów i identyfikować się z ich potrzebami. Menedżerowie kultury dopiero uczą się zawodu.<br><br>&lt;au&gt;Marcin Klimkowski Współpraca
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego