Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
uzyskania niczyjej, także naszej, zgody na wykonanie i zawieszenie kopii. Tym bardziej cieszy mnie takie rozwiązanie problemu, budzącego coraz więcej emocji - mówi pani dyrektor.
Co z kopią?
Nie rozwiązane pozostają jednak dwie kwestie. Pierwsza to sfinansowanie renowacji oryginału. Druga - przyszłość namalowanej już kopii, będącej naprawdę niecodziennym dziełem sztuki.
- Rozmowy o sponsorowaniu Muzeum Narodowego w Krakowie trwają - mówi Renata Juszkiewicz. - Mamy różne możliwości odwdzięczenia się naszym sponsorom. Może nieco bardziej konwencjonalne, ale skuteczne. Od umieszczenia emblematów sponsora w naszych placówkach, po zgodę na wykorzystywanie reprodukcji naszych obrazów w drukach reklamowych - dodaje Zofia Gołubiew.
Nie wiadomo jednak, co stanie się z kopią, ani
uzyskania niczyjej, także naszej, zgody na wykonanie i zawieszenie kopii. Tym bardziej cieszy mnie takie rozwiązanie problemu, budzącego coraz więcej emocji&lt;/&gt; - mówi pani dyrektor.<br>&lt;tit&gt;Co z kopią?&lt;/&gt;<br>Nie rozwiązane pozostają jednak dwie kwestie. Pierwsza to sfinansowanie renowacji oryginału. Druga - przyszłość namalowanej już kopii, będącej naprawdę niecodziennym dziełem sztuki.<br>- &lt;q&gt;Rozmowy o sponsorowaniu Muzeum Narodowego w Krakowie trwają&lt;/&gt; - mówi Renata Juszkiewicz. - &lt;q&gt;Mamy różne możliwości odwdzięczenia się naszym sponsorom. Może nieco bardziej konwencjonalne, ale skuteczne. Od umieszczenia emblematów sponsora w naszych placówkach, po zgodę na wykorzystywanie reprodukcji naszych obrazów w drukach reklamowych&lt;/&gt; - dodaje Zofia Gołubiew.<br>Nie wiadomo jednak, co stanie się z kopią, ani
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego