Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
łatwo rozpoznawalna, rzetelna, prawdziwa i możliwa do weryfikacji.

Zasady sponsoringu w telewizji

Gdy program lub cykl programów jest w całości lub w części sponsorowany, ten fakt powinien być wyraźnie stwierdzony przez umieszczenie odpowiednich informacji na początku i/lub końcu tego programu. Sponsor nie może wpływać na treść i układ programów sponsorowanych i naruszać odpowiedzialność i redakcyjną niezależność nadawcy w zakresie tych programów. Programy sponsorowane nie mogą zachęcać do zakupu lub wynajmu produktów czy usług sponsora lub osoby trzeciej, zwłaszcza drogą nawiązywania do tych produktów czy usług w celu ich promocji. Programów nie mogą sponsorować osoby fizyczne lub prawne, których główna działalność
łatwo rozpoznawalna, rzetelna, prawdziwa i możliwa do weryfikacji.<br><br>&lt;tit&gt;Zasady sponsoringu w telewizji&lt;/&gt;<br><br>Gdy program lub cykl programów jest w całości lub w części sponsorowany, ten fakt powinien być wyraźnie stwierdzony przez umieszczenie odpowiednich informacji na początku i/lub końcu tego programu. Sponsor nie może wpływać na treść i układ programów sponsorowanych i naruszać odpowiedzialność i redakcyjną niezależność nadawcy w zakresie tych programów. Programy sponsorowane nie mogą zachęcać do zakupu lub wynajmu produktów czy usług sponsora lub osoby trzeciej, zwłaszcza drogą nawiązywania do tych produktów czy usług w celu ich promocji. Programów nie mogą sponsorować osoby fizyczne lub prawne, których główna działalność
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego