Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
przy pomocy tego typu reklamy są w RFN ludzie w wieku poniżej 29 lat, pracujący jako wykwalifikowani fachowcy, zarabiający do 2000 DM i mieszkający w miastach o liczbie mieszkańców nie przekraczającej 100 000. Jak z powyższego wynika, reklama prowadzona w czasie imprez sportowych byłaby szczególnie przydatna dla firm produkujących i sprzedających towary z przeznaczeniem dla tego określonego segmentu. Chodzi tu oczywiście o produkty konsumpcyjne.
Skoro mowa o przedmiocie reklamy w czasie imprez sportowych, to trzeba podkreślić, że jest nim znacznie częściej (jeśli nie wyłącznie) marka. O skuteczności tego typu reklamy świadczy fakt, że 80%, badanej zbiorowości przypomina sobie przynajmniej jedną reklamowaną
przy pomocy tego typu reklamy są w RFN &lt;page nr=26&gt; ludzie w wieku poniżej 29 lat, pracujący jako wykwalifikowani fachowcy, zarabiający do 2000 DM i mieszkający w miastach o liczbie mieszkańców nie przekraczającej 100 000. Jak z powyższego wynika, reklama prowadzona w czasie imprez sportowych byłaby szczególnie przydatna dla firm produkujących i sprzedających towary z przeznaczeniem dla tego określonego segmentu. Chodzi tu oczywiście o produkty konsumpcyjne. <br>Skoro mowa o przedmiocie reklamy w czasie imprez sportowych, to trzeba podkreślić, że jest nim znacznie częściej (jeśli nie wyłącznie) marka. O skuteczności tego typu reklamy świadczy fakt, że 80%, badanej zbiorowości przypomina sobie przynajmniej jedną reklamowaną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego