Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Unii Europejskiej. Jednak wprowadzenie euro spowoduje zmniejszenie swobody i zakresu różnicowania cen na różne produkty. Zmniejszy się lub po pewnym czasie zaniknie import równoległy i transakcje arbitrażowe. Obecnie istniejące różnice cenowe znacznie się zmniejszą i powstanie tzw. korytarz cenowy, czyli górna i dolna granica cen, po których dany producent będzie sprzedawał te same produkty na różnych rynkach. Pojawia się jednak problem dojścia do tego korytarza cenowego. Mogą być dwie ścieżki dojścia, jak to przedstawiono na rys.28.
Gdy ceny ustabilizują się bliżej obecnych wyższych cen, to sytuacja producentów będzie korzystniejsza, jednak gdy ceny będą bliżej obecnych najniższych cen, to producenci stracą
Unii Europejskiej. Jednak wprowadzenie euro spowoduje zmniejszenie swobody i zakresu różnicowania cen na różne produkty. Zmniejszy się lub po pewnym czasie zaniknie import równoległy i transakcje arbitrażowe. Obecnie istniejące różnice cenowe znacznie się zmniejszą i powstanie tzw. korytarz cenowy, czyli górna i dolna granica cen, po których dany producent będzie sprzedawał te same produkty na różnych rynkach. Pojawia się jednak problem dojścia do tego korytarza cenowego. Mogą być dwie ścieżki dojścia, jak to przedstawiono na rys.28.<br>Gdy ceny ustabilizują się bliżej obecnych wyższych cen, to sytuacja producentów będzie korzystniejsza, jednak gdy ceny będą bliżej obecnych najniższych cen, to producenci stracą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego