Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 20/04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
obrębie krótkich, kilkuminutowych etiud następuje porozumienie. Tancerzy dzieli forma, ale łączy temat. Każdy gest jest zarazem stwierdzeniem i pytaniem, stanowi punkt wyjścia do rozmowy.
Tłem dla wszystkich działań jest wielki ekran. Oto przepływa przez niego pół kobieta, pół ryba. Goni ją tygrys z ludzką twarzą, za którym z kolei biegnie stado koni na ludzkich nogach. Te nierzeczywiste, fantastyczne postaci są równoprawnymi twórcami przedstawienia. Tancerze grają naśladując i przedrzeźniając ich gesty. Spektakl staje się miejscem wyobraźni, gdzie wszystko jest możliwe.

Artystyczna prowokacja

Równocześnie "Ogród Io Io Ito Ito" może być przygodą intelektualną. Tytuł przedstawienia jest zapożyczeniem. Max Ernst nazwał tak jeden ze
obrębie krótkich, kilkuminutowych etiud następuje porozumienie. Tancerzy dzieli forma, ale łączy temat. Każdy gest jest zarazem stwierdzeniem i pytaniem, stanowi punkt wyjścia do rozmowy.<br>Tłem dla wszystkich działań jest wielki ekran. Oto przepływa przez niego pół kobieta, pół ryba. Goni ją tygrys z ludzką twarzą, za którym z kolei biegnie stado koni na ludzkich nogach. Te nierzeczywiste, fantastyczne postaci są równoprawnymi twórcami przedstawienia. Tancerze grają naśladując i przedrzeźniając ich gesty. Spektakl staje się miejscem wyobraźni, gdzie wszystko jest możliwe.<br><br>&lt;tit&gt;Artystyczna prowokacja&lt;/&gt;<br><br>Równocześnie "Ogród Io Io Ito Ito" może być przygodą intelektualną. Tytuł przedstawienia jest zapożyczeniem. Max Ernst nazwał tak jeden ze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego