Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
budowa trzonka:
- ZAWÓR SSĄCY ma średnicę grzybka 32 mm, a dolna powierzchnia grzybka (od strony komory spalania jest wklęsła,
- ZAWÓR WYDECHOWY ma średnice grzybka 28 mm, a powierzchnia grzybka od strony komory spalania, jest płaska.
Każdy zawór jest zgrzewany z dwu części: trzonka i części dolnej (grzybka) wykonanej ze specjalnych stali stopowych. Pewne różnice konstrukcyjne występują również w górnej części trzonka zaworu ssącego i wydechowego.
Wał rozrządu w silniku 126 napędzany jest od wału korbowego jednorzędowym łańcuchem.
Do kołnierza wału rozrządu przykręcone jest koło duże, na wale korbowym osadzone jest małe koło łańcuchowe ustalone wpustem.
Koło to dociśnięte jest do pierścienia
budowa trzonka: <br>- ZAWÓR SSĄCY ma średnicę grzybka 32 mm, a dolna powierzchnia grzybka (od strony komory spalania jest wklęsła, <br>- ZAWÓR WYDECHOWY ma średnice grzybka 28 mm, a powierzchnia grzybka od strony komory spalania, jest płaska. <br>Każdy zawór jest zgrzewany z dwu części: trzonka i części dolnej (grzybka) wykonanej ze specjalnych stali stopowych. Pewne różnice konstrukcyjne występują również w górnej części trzonka zaworu ssącego i wydechowego. <br>Wał rozrządu w silniku 126 napędzany jest od wału korbowego jednorzędowym łańcuchem. <br>Do kołnierza wału rozrządu przykręcone jest koło duże, na wale korbowym osadzone jest małe koło łańcuchowe ustalone wpustem. <br>Koło to dociśnięte jest do pierścienia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego