Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
warunków nie będzie spełniony, kampania nie będzie w pełni efektywna albo wytworzy postawy awersyjne. Niezależnie od cech samej wiadomości, sygnał taki pojawia się w otoczeniu człowieka w określonej regularności, zmienności oraz częstotliwości. Powoduje u niego pozytywny lub negatywny stosunek do docierających informacji.



W wypadku reklamy sam sposób kontaktu z wiadomością stanowi jedno z kryteriów uznania jej za sensowną lub bezsensowną. Z logicznych, emocjonalnych, formalnych lub będących wynikiem sposobu ekspozycji powodów, przekaz powinien wywoływać uczucie określonej satysfakcji w wyniku kontaktu z nim. Jeśli tak się nie dzieje - tracimy zainteresowanie wiadomością. Być może dlatego nadmierna skrótowość komunikatów reklamowych oraz ograniczenie treści, przekraczające często
warunków nie będzie spełniony, kampania nie będzie w pełni efektywna albo wytworzy postawy awersyjne. Niezależnie od cech samej wiadomości, sygnał taki pojawia się w otoczeniu człowieka w określonej regularności, zmienności oraz częstotliwości. Powoduje u niego pozytywny lub negatywny stosunek do docierających informacji. <br>&lt;page nr=49&gt;<br>&lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=52&gt;<br>W wypadku reklamy sam sposób kontaktu z wiadomością stanowi jedno z kryteriów uznania jej za sensowną lub bezsensowną. Z logicznych, emocjonalnych, formalnych lub będących wynikiem sposobu ekspozycji powodów, przekaz powinien wywoływać uczucie określonej satysfakcji w wyniku kontaktu z nim. Jeśli tak się nie dzieje - tracimy zainteresowanie wiadomością. Być może dlatego nadmierna skrótowość komunikatów reklamowych oraz ograniczenie treści, przekraczające często
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego