Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
samochodowych Jaguara, BMW bądź Mercedesa dawno jest już przeszło osiemdziesiąt. Według Małgorzaty Brochockiej z Ina Trading (dystrybutora między innymi produktów Diora, Montany i Azzaro), obrót markowymi kosmetykami ze średniej półki zwiększa się w Polsce co roku o jedną trzecią. - Coraz więcej osób sięga po kosmetyki luksusowe. Jeszcze sześć lat temu stanowili oni zaledwie 2 proc. wszystkich kupujących, teraz zaś 10 proc. - mówi Małgorzata Misiło z Beauty Distribution (dystrybutor takich firm, jak Paloma Picasso, Ralph Lauren, Giorgio Armani, Lancôme). Co jest przyczyną? - Coraz więcej pieniędzy na te kosmetyki wydaje młodzież. Kobiety nadal lubią sięgać po nowości. Coraz lepiej sprzedają się marki przeznaczone
samochodowych Jaguara, BMW bądź Mercedesa dawno jest już przeszło osiemdziesiąt. Według Małgorzaty Brochockiej z Ina Trading (dystrybutora między innymi produktów Diora, Montany i Azzaro), obrót markowymi kosmetykami ze średniej półki zwiększa się w Polsce co roku o jedną trzecią. - Coraz więcej osób sięga po kosmetyki luksusowe. Jeszcze sześć lat temu stanowili oni zaledwie 2 proc. wszystkich kupujących, teraz zaś 10 proc. - mówi Małgorzata Misiło z Beauty Distribution (dystrybutor takich firm, jak Paloma Picasso, Ralph Lauren, Giorgio Armani, Lancôme). Co jest przyczyną? - Coraz więcej pieniędzy na te kosmetyki wydaje młodzież. Kobiety nadal lubią sięgać po nowości. Coraz lepiej sprzedają się marki przeznaczone
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego