co jest najmocniejszą stroną polskiej gospodarki, odpowiedział: "Ludzie, ludzie, ludzie" - przekonuje Dorota Czarnota. Część wchodzących na rynek zachodnich firm zaczyna zdawać sobie sprawę, że nie mogą przysłać tu do pracy przypadkowych kandydatów, którzy operują fachową terminologią, lecz gubią się, gdy muszą podjąć decyzję, uwzględniając lokalną specyfikę.<br><br>Firmy poszukujące kandydatów na stanowiska menedżerskie przyjmują 30-40 zleceń rocznie. Prawdopodobnie popyt na ich usługi będzie coraz większy: zarówno w okresie intensywnego rozwoju firm, jak i wtedy, gdy popadną one w kłopoty. <orig>Head hunterzy</> będą więc szukać nie tylko menedżerów czy informatyków, ale także innych łowców głów.<br><br><au>Agnieszka Filas<br>Współpraca: Zofia Leśniewska</></><br><br><gap><br><br><div type="art"><br><br><tit>Ameryka Europy