Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
niskich cen, możliwa do stosowania przez przedsiębiorstwa działające na dużą skalę i osiągające dzięki temu korzyści skali, czyli niższe koszty jednostkowe,
- strategia dyferencjacji (różnicowania), polegająca na zaoferowaniu nabywcom unikatowych cech samego produktu lub innych elementów marketingu (np. szczególnie dobrą obsługę techniczną, gęstą sieć dystrybucji oznaczającą dobry dostęp do miejsca zakupu),
- strategia koncentracji, polegająca najczęściej na wyszukiwaniu luk rynkowych, w których popyt występujący na rynku nie jest zaspokajany.
Dokładniej te strategie będą przedstawione dalej.
W celu oceny sytuacji konkurencyjnej w danym sektorze na konkretnym rynku przedsiębiorstwo powinno ustalić tempo wzrostu popytu i podaży. Gdy jest ono niewielkie, wzrost sprzedaży produktów konkretnej firmy
niskich cen, możliwa do stosowania przez przedsiębiorstwa działające na dużą skalę i osiągające dzięki temu korzyści skali, czyli niższe koszty jednostkowe,<br>- strategia dyferencjacji (różnicowania), polegająca na zaoferowaniu nabywcom unikatowych cech samego produktu lub innych elementów marketingu (np. szczególnie dobrą obsługę techniczną, gęstą sieć dystrybucji oznaczającą dobry dostęp do miejsca zakupu),<br>- strategia koncentracji, polegająca najczęściej na wyszukiwaniu luk rynkowych, w których popyt występujący na rynku nie jest zaspokajany.<br>Dokładniej te strategie będą przedstawione dalej.<br>W celu oceny sytuacji konkurencyjnej w danym sektorze na konkretnym rynku przedsiębiorstwo powinno ustalić tempo wzrostu popytu i podaży. Gdy jest ono niewielkie, wzrost sprzedaży produktów konkretnej firmy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego