Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
koncernu. W 1989r. zakupiono 47% akcji, a w 1991r. resztę.
Przejęta firma nie miała charakteru światowego, ani nawet europejskiego. Na różnych rynkach wytwarzano inne produkty. Pralki produkowane w Niemczech i we Włoszech nie miały żadnej wspólnej części. W takiej sytuacji dokonano restrukturyzacji firmy pod kątem działania na rynku europejskim.

Europejska strategia Whirlpoola polegała na następujących decyzjach:
Utworzenie europejskiej organizacji - niezależne filie krajowe zostały połączone w przedsiębiorstwa regionalne. Reorganizacji poddano krajowe zespoły badawczo-rozwojowe i stworzono europejskie zespoły ds. produktów, współpracujące z projektantami z USA.
Ujednolicenie produktów - produkowane w poszczególnych krajach urządzenia, nie zawierające podobnych części, zostały zastąpione produktami europejskimi wytwarzanymi na
koncernu. W 1989r. zakupiono 47% akcji, a w 1991r. resztę.<br>Przejęta firma nie miała charakteru światowego, ani nawet europejskiego. Na różnych rynkach wytwarzano inne produkty. Pralki produkowane w Niemczech i we Włoszech nie miały żadnej wspólnej części. W takiej sytuacji dokonano restrukturyzacji firmy pod kątem działania na rynku europejskim.<br><br>Europejska strategia Whirlpoola polegała na następujących decyzjach:<br> Utworzenie europejskiej organizacji - niezależne filie krajowe zostały połączone w przedsiębiorstwa regionalne. Reorganizacji poddano krajowe zespoły badawczo-rozwojowe i stworzono europejskie zespoły ds. produktów, współpracujące z projektantami z USA.<br> Ujednolicenie produktów - produkowane w poszczególnych krajach urządzenia, nie zawierające podobnych części, zostały zastąpione produktami europejskimi wytwarzanymi na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego