Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rynku.
Na tym polega w tym przypadku komplementarność zasobów.

W tym kontekście warto przedstawić typowe działania i strategie przedsiębiorstw z krajów nie będących członkami Unii Europejskiej. Firmy te chcąc działać na rynku Unii Europejskiej, wchodzą na ten rynek w taki sposób, aby funkcjonować jako insiders, czyli firmy miejscowe. Tworzą alianse strategiczne z przedsiębiorstwami europejskimi lub też inwestują we własne zakłady produkcyjne. Przykładem mogą być przedsiębiorstwa japońskie. W latach 19811983 wartość inwestycji bezpośrednich w Danii, RFN, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii wyniosła 826mln USD, a w latach 19841987 zwiększyła się czterokrotnie do poziomu przekraczającego 3,3mld USD. Kierowały się one głównie do
rynku.<br>Na tym polega w tym przypadku komplementarność zasobów.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>W tym kontekście warto przedstawić typowe działania i strategie przedsiębiorstw z krajów nie będących członkami Unii Europejskiej. Firmy te chcąc działać na rynku Unii Europejskiej, wchodzą na ten rynek w taki sposób, aby funkcjonować jako insiders, czyli firmy miejscowe. Tworzą alianse strategiczne z przedsiębiorstwami europejskimi lub też inwestują we własne zakłady produkcyjne. Przykładem mogą być przedsiębiorstwa japońskie. W latach 19811983 wartość inwestycji bezpośrednich w Danii, RFN, Francji, Holandii i Wielkiej Brytanii wyniosła 826mln USD, a w latach 19841987 zwiększyła się czterokrotnie do poziomu przekraczającego 3,3mld USD. Kierowały się one głównie do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego