Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Taki wariant przyjmują zazwyczaj duże firmy, które działają w dużej skali i wyzyskują jej korzyści. Jest to możliwe dzięki ujednolicaniu się popytu w różnych krajach europejskich i likwidacji barier taryfowych i pozataryfowych, co umożliwia masową w skali międzynarodowej sprzedaż produktów po relatywnie niskich cenach.

Skoncentrowana geograficznie strategia dyferencjacji

Takie rozwiązanie strategiczne oznacza dość duży stopień specjalizacji. Produkty danej firmy lub inne jej działania marketingowe o charakterze oryginalnym są dostosowane do wymogów jednego lub niewielkiej liczby rynków. Taka strategia może wiązać się z zagrożeniem rozwojowym. Jeśli bowiem rynki okażą się za mało chłonne lub też po pewnym czasie popyt się nasyci, to
Taki wariant przyjmują zazwyczaj duże firmy, które działają w dużej skali i wyzyskują jej korzyści. Jest to możliwe dzięki ujednolicaniu się popytu w różnych krajach europejskich i likwidacji barier taryfowych i pozataryfowych, co umożliwia masową w skali międzynarodowej sprzedaż produktów po relatywnie niskich cenach.<br><br>&lt;tit&gt;Skoncentrowana geograficznie strategia dyferencjacji&lt;/&gt;<br><br>Takie rozwiązanie strategiczne oznacza dość duży stopień specjalizacji. Produkty danej firmy lub inne jej działania marketingowe o charakterze oryginalnym są dostosowane do wymogów jednego lub niewielkiej liczby rynków. Taka strategia może wiązać się z zagrożeniem rozwojowym. Jeśli bowiem rynki okażą się za mało chłonne lub też po pewnym czasie popyt się nasyci, to
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego