Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 1997
około 300 członków w 20 oddziałach krajowych i 2 zagranicznych. Celem towarzystwa jest kultywowanie tradycji, odkłamywanie historii, przekazywanie młodym pokoleniom prawdy o tych, których nazywano "wrogami ludu".

PAŁAC PIENIĘDZY
Nowe idzie. Na placu Teatralnym, który pewnie wkrótce ojcowie miasta każą opalikować, jak ich ojcowie pastwisko, chodzą sobie z dumą nowowarszawiacy, strojni w amerykańskie czapki z rozporkiem na potylicy, dresy z napisem Chicago Bulls i adidasy ze światełkiem. Godzi się jednak zapytać, co ma wspólnego z tradycją ten wzorcowy okaz eklektyzmu. Jak się ma narodowe dziedzictwo do firmy Bouygues? Co wreszcie mają Jabłonowscy wspólnego z Citybankiem. Podświetlone reflektorami gmaszysko, z przodu niby
około 300 członków w 20 oddziałach krajowych i 2 zagranicznych. Celem towarzystwa jest kultywowanie tradycji, odkłamywanie historii, przekazywanie młodym pokoleniom prawdy o tych, których nazywano "wrogami ludu".<br><br>&lt;tit1&gt;PAŁAC PIENIĘDZY&lt;/&gt;<br>Nowe idzie. Na placu Teatralnym, który pewnie wkrótce ojcowie miasta każą opalikować, jak ich ojcowie pastwisko, chodzą sobie z dumą nowowarszawiacy, strojni w amerykańskie czapki z rozporkiem na potylicy, dresy z napisem Chicago Bulls i adidasy ze światełkiem. Godzi się jednak zapytać, co ma wspólnego z tradycją ten wzorcowy okaz eklektyzmu. Jak się ma narodowe dziedzictwo do firmy Bouygues? Co wreszcie mają Jabłonowscy wspólnego z Citybankiem. Podświetlone reflektorami gmaszysko, z przodu niby
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego