Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
twórcy o wiele bardziej niebezpieczny niż zamiłowanie do piwa. Na pierwszy rzut oka kampania piwa "Bosman" to seria wiadomości, która reklamuje produkt zgodnie z jedynie słusznymi wytycznymi. Ich kontekst tworzy jednak, szczególnie przy łącznej interpretacji kolejnych przekazów, czytelny obraz absurdalnej upojnej bezalkoholowości. Wizerunek "Bosmana" kształtowany jest poprzez zestawienie produktu z subiektywnym osobistym oraz pełnym przekonania stwierdzeniem dotyczącym następstw wynikających z sytuacji związanych z piwem bezalkoholowym. Twierdzenia tworzące osiowe znaczenia poszczególnych komunikatów skupiają się na paradoksalnych wobec głównego motywu skutkach chwil spędzanych przy bezalkoholowym alkoholu. Ich cechą wspólną jest ciepłe zabarwienie emocjonalne graniczące z autoironią.Większość tekstów odnosi się do motywów związanych
twórcy o wiele bardziej niebezpieczny niż zamiłowanie do piwa. Na pierwszy rzut oka kampania piwa "Bosman" to seria wiadomości, która reklamuje produkt zgodnie z jedynie słusznymi wytycznymi. Ich kontekst tworzy jednak, szczególnie przy łącznej interpretacji kolejnych przekazów, czytelny obraz absurdalnej upojnej bezalkoholowości. Wizerunek "Bosmana" kształtowany jest poprzez zestawienie produktu z subiektywnym osobistym oraz pełnym przekonania stwierdzeniem dotyczącym następstw wynikających z sytuacji związanych z piwem bezalkoholowym. Twierdzenia tworzące osiowe znaczenia poszczególnych komunikatów skupiają się na paradoksalnych wobec głównego motywu skutkach chwil spędzanych przy bezalkoholowym alkoholu. Ich cechą wspólną jest ciepłe zabarwienie emocjonalne graniczące z autoironią.Większość tekstów odnosi się do motywów związanych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego