Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
Potwierdzeniem tej tendencji w rozwoju reklamy może być analiza, jaką przeprowadził jeden z instytutów badawczych w Berlinie Zachodnim tzw. - Beratungsgruppe Tischler. Badania przeprowadzono przy pomocy metody ankietowej wśród 2040 konsumentów RFN. Ocena szans reklamy była pozytywna, czego potwierdzeniem jest także fakt, że firmy RFN wydatkują na reklamę związaną ze sportem sumę ok. 300 mln DM rocznie. Suma ta jest ponad dwukrotnie wyższa, niż wynoszą łączne dochody klubów Bundesligi z. tytułu sprzedaży kart wstępu na mecze piłki nożnej.
Na przykład jedna z firm, która szczególną wagę przykłada do tej formy reklamy - G. Mast KG produkująca likier sprzedawany pod marką "Jagermeister" wydatkuje rocznie
Potwierdzeniem tej tendencji w rozwoju reklamy może być analiza, jaką przeprowadził jeden z instytutów badawczych w Berlinie Zachodnim tzw. - &lt;foreign&gt;Beratungsgruppe Tischler&lt;/foreign&gt;. Badania przeprowadzono przy pomocy metody ankietowej wśród 2040 konsumentów RFN. Ocena szans reklamy była pozytywna, czego potwierdzeniem jest także fakt, że firmy RFN wydatkują na reklamę związaną ze sportem sumę ok. 300 mln DM rocznie. Suma ta jest ponad dwukrotnie wyższa, niż wynoszą łączne dochody klubów Bundesligi z. tytułu sprzedaży kart wstępu na mecze piłki nożnej. <br>Na przykład jedna z firm, która szczególną wagę przykłada do tej formy reklamy - G. Mast KG produkująca likier sprzedawany pod marką "Jagermeister" wydatkuje rocznie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego