Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 33
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
nie będą nam chcieli sprzedawać paliwa. W okresie od sierpnia do października w rejonie Korei, gdzie poławiamy, przechodzą tajfuny. Małe statki, jak nasze, powinny wtedy wyjść w morze. W porcie mogą się urwać i rozwalić. A jak miałyby wyjść bez paliwa. Coś takiego zdarzyło się trzy lata temu. Trzy statki świeżo po remoncie poszły na złom i jeszcze trzeba było zapłacić za uszkodzone nabrzeża portowe. Ale wtedy był to raczej wynik zaniedbania.

Tratwy ratunkowe

Polskie Linie Oceaniczne (PLO) w Gdyni w gruncie rzeczy już nie istnieją. Pozostały okrawki majątku i działalności, potężne roszczenia wierzycieli oraz niesmak, że armator z Polską w
nie będą nam chcieli sprzedawać paliwa. W okresie od sierpnia do października w rejonie Korei, gdzie poławiamy, przechodzą tajfuny. Małe statki, jak nasze, powinny wtedy wyjść w morze. W porcie mogą się urwać i rozwalić. A jak miałyby wyjść bez paliwa. Coś takiego zdarzyło się trzy lata temu. Trzy statki świeżo po remoncie poszły na złom i jeszcze trzeba było zapłacić za uszkodzone nabrzeża portowe. Ale wtedy był to raczej wynik zaniedbania.<br><br>&lt;tit&gt;Tratwy ratunkowe&lt;/&gt;<br><br>Polskie Linie Oceaniczne (PLO) w Gdyni w gruncie rzeczy już nie istnieją. Pozostały okrawki majątku i działalności, potężne roszczenia wierzycieli oraz niesmak, że armator z Polską w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego