ma miejsca na improwizację, przypadkowość, swobodną ekspresję i nieskrępowaną wizję. Pomysł, nieoczekiwane skojarzenie - to wszystko się oczywiście bardzo liczy. Ale warunkiem sukcesu jest przede wszystkim profesjonalizm - kompozycja, kolor, dobór czcionki, dbałość o szczegóły.<br><br>Na plakacie Przemysława Kazanowskiego "Oferta dla Europy", nagrodzonym przez Związek Polskich Artystów Plastyków, ten sam znak graficzny symbolizuje świętego i - odwrócony - kieliszek. Po tegorocznym Biennale można mieć nadzieję, że poza wiarą i alkoholizmem naszym wkładem do zjednoczonej Europy może stać się w przyszłości, podobnie jak niegdyś, odmłodzony plakat.</><br><br><div type="convers"><br><tit>Teraz też się boję</><br><br><au>JANUSZ WRÓBLEWSKI</><br><br><tit>Z Catherine Deneuve rozmawia Janusz Wróblewski</><br><br>Są aktorzy, którzy lubią się pokazywać, błyszczeć wszystko