Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
większy niż poślizg koła zewnętrznego.
W tablicy 13.4 zostały przedstawione możliwości współdziałania z podłożem pary kół sztywno związanych z osią, poruszających się po współśrodkowych okręgach.
Na rysunku 13.14 jest przedstawiony rozdział mocy w czterech typowych sytuacjach drogowych. Podczas ruchu prostoliniowego w identycznych warunkach drogowych dla obu kół następuje symetryczny rozdział mocy (rys. 13.14a). Można go opisać równaniem

Gdy koło wewnętrzne wpada w poślizg, to w skrajnym przypadku napęd jest przekazywany jedynie przez to ślizgające się koło. Możliwe są tu trzy przypadki.
W pierwszym przypadku, koło zewnętrzne toczy się po podłożu bez poślizgu nie przekazując napędu (rys. 13.14b
większy niż poślizg koła zewnętrznego.<br>W tablicy 13.4 zostały przedstawione możliwości współdziałania z podłożem pary kół sztywno związanych z osią, poruszających się po współśrodkowych okręgach.<br>Na rysunku 13.14 jest przedstawiony rozdział mocy w czterech typowych sytuacjach drogowych. Podczas ruchu prostoliniowego w identycznych warunkach drogowych dla obu kół następuje symetryczny rozdział mocy (rys. 13.14a). Można go opisać równaniem<br>&lt;gap&gt;<br>Gdy koło wewnętrzne wpada w poślizg, to w skrajnym przypadku napęd jest przekazywany jedynie przez to ślizgające się koło. Możliwe są tu trzy przypadki.<br>W pierwszym przypadku, koło zewnętrzne toczy się po podłożu bez poślizgu nie przekazując napędu (rys. 13.14b
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego