Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
mianem promocji,
4, cena.

Zakłada się wzajemne powiązanie powyższych elementów w jedną całość o charakterze systemowym. Równocześnie mają one złożoną strukturę. Integralny charakter całości procesu marketingu uniemożliwia hierarchizację ważności poszczególnych podsystemów. Decyzje określania strategii marketingowej w odniesieniu do każdej części marketing-mix stwarzają konieczność uwzględniania decyzji, odnoszących się do pozostałych systemów. Wpływ marketing-mix na przebieg strategii marketingowej jest konsekwencją decyzji podejmowanych przez twórców strategii i traktowany jest jako zespół zmiennych zależny od tych decyzji. Decyduje to o dynamicznym i elastycznym charakterze tej koncepcji.
Propozycja ta wyczerpuje całość użyteczności, jakie uzyskać może adresat strategii na poziomie transakcji rynkowych. Wymienione wczesniej czynniki
mianem promocji, <br>4, cena. <br>&lt;page nr=12&gt; <br>Zakłada się wzajemne powiązanie powyższych elementów w jedną całość o charakterze systemowym. Równocześnie mają one złożoną strukturę. Integralny charakter całości procesu marketingu uniemożliwia hierarchizację ważności poszczególnych podsystemów. Decyzje określania strategii marketingowej w odniesieniu do każdej części marketing-mix stwarzają konieczność uwzględniania decyzji, odnoszących się do pozostałych systemów. Wpływ marketing-mix na przebieg strategii marketingowej jest konsekwencją decyzji podejmowanych przez twórców strategii i traktowany jest jako zespół zmiennych zależny od tych decyzji. Decyduje to o dynamicznym i elastycznym charakterze tej koncepcji. <br>Propozycja ta wyczerpuje całość użyteczności, jakie uzyskać może adresat strategii na poziomie transakcji rynkowych. Wymienione wczesniej czynniki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego