Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przez firmy za niematerialną wartość, która stanowi element bilansu przedsiębiorstw.
O znaczeniu marki i wpływaniu przez nią na wartość firmy mogą świadczyć następujące przykłady.

Przykłady:

W 1988 r. szwajcarski koncern NestleM kupił brytyjska firmę produkującą słodycze Rowntree za sumę 2,5mld GBP, mimo że wartość materialnych aktywów tej firmy była szacowana na 1mld GBP. Firmie NestleM chodziło o przejęcie znanych już marek, takich jak After Eight, Polo Mint oraz KitKat. Podobna sytuacja zaistniała w przypadku zakupu firmy Kraft przez transnarodowy koncern Philip Morris za sumę czterokrotnie wyższą od wartości materialnych aktywów.

Przedsiębiorstwo działające na takim międzynarodowym rynku, jak wielki rynek Unii
przez firmy za niematerialną wartość, która stanowi element bilansu przedsiębiorstw.<br>O znaczeniu marki i wpływaniu przez nią na wartość firmy mogą świadczyć następujące przykłady.<br><br>&lt;tit&gt;Przykłady:&lt;/&gt;<br><br>W 1988 r. szwajcarski koncern NestleM kupił brytyjska firmę produkującą słodycze Rowntree za sumę 2,5mld GBP, mimo że wartość materialnych aktywów tej firmy była szacowana na 1mld GBP. Firmie NestleM chodziło o przejęcie znanych już marek, takich jak After Eight, Polo Mint oraz KitKat. Podobna sytuacja zaistniała w przypadku zakupu firmy Kraft przez transnarodowy koncern Philip Morris za sumę czterokrotnie wyższą od wartości materialnych aktywów.<br><br>Przedsiębiorstwo działające na takim międzynarodowym rynku, jak wielki rynek Unii
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego