Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
siedemdziesiątych. W ciągu tych lat zmienił się sposób, w jaki ludzie prezentują swoją troskę o ochronę środowiska naturalnego. W latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych konsumenci domagali się przede wszystkim wprowadzenia przepisów prawnych służących ochronie tego środowiska. W tym czasie w wielu krajach powstały takie unormowania.
W latach dziewięćdziesiątych ludzie zaczęli zwracać szczególną uwagę na to, by ich zakupy były dokonywane w uwzględnieniem ekologicznego charakteru nabywanych dóbr. Dążą do kupowania produktów jak najmniej szkodliwych dla środowiska. Zjawisko to jest określane mianem "zielonego konsumeryzmu".
Z punktu widzenia przedsiębiorstw istotne jest wyodrębnienie grup nabywców-segmentów rynkowych, które są najbardziej podatne na wpływ czynników ekologicznych. Można
siedemdziesiątych. W ciągu tych lat zmienił się sposób, w jaki ludzie prezentują swoją troskę o ochronę środowiska naturalnego. W latach siedemdziesiątych i osiemdziesiątych konsumenci domagali się przede wszystkim wprowadzenia przepisów prawnych służących ochronie tego środowiska. W tym czasie w wielu krajach powstały takie unormowania.<br>W latach dziewięćdziesiątych ludzie zaczęli zwracać szczególną uwagę na to, by ich zakupy były dokonywane w uwzględnieniem ekologicznego charakteru nabywanych dóbr. Dążą do kupowania produktów jak najmniej szkodliwych dla środowiska. Zjawisko to jest określane mianem "zielonego konsumeryzmu".<br>Z punktu widzenia przedsiębiorstw istotne jest wyodrębnienie grup nabywców-segmentów rynkowych, które są najbardziej podatne na wpływ czynników ekologicznych. Można
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego