Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorz Brzozowicz, Filip Łobodziński
Tytuł: 100 płyt, które wstrząsnęły światem. Kronika czasów popkultury.
Rok: 2000
szybkich akordów granych przez Marra. Bezpośrednia muzyka i niezwykłe, poetyckie, a przy tym proste słowa. Dość szybko sfinalizowano kontrakt, który gwarantował The Smiths swobodę artystyczną.
Drugim powodem do dumy był fakt, że -jak wspominał Morrissey - "nikomu nie lizaliśmy dupy, żeby wejść do studia - sami do nas przyszli. I to na szczęście z innej firmy niż Factory". Factory była manchesterską wytwórnią skupiającą wykonawców post punkowych (Joy Division, New Order. . .) . The Smiths nie chcieli mieć nic wspólnego z punkiem - chętniej słuchali piosenek lat pięćdziesiątych, ballad folkowych i muzyki romantycznej. Podczas koncertów, pragnąc zamanifestować sprzeciw wobec dominującej w mieście futurystyczno-zdehumanizowanej mody muzycznej obrzucali
szybkich akordów granych przez Marra. Bezpośrednia muzyka i niezwykłe, poetyckie, a przy tym proste słowa. Dość szybko sfinalizowano kontrakt, który gwarantował The Smiths swobodę artystyczną.<br>Drugim powodem do dumy był fakt, że -jak wspominał Morrissey - "nikomu nie lizaliśmy dupy, żeby wejść do studia - sami do nas przyszli. I to na szczęście z innej firmy niż Factory". Factory była manchesterską wytwórnią skupiającą wykonawców post punkowych (Joy Division, New Order. . .) . The Smiths nie chcieli mieć nic wspólnego z punkiem - chętniej słuchali piosenek lat pięćdziesiątych, ballad folkowych i muzyki romantycznej. Podczas koncertów, pragnąc zamanifestować sprzeciw wobec dominującej w mieście futurystyczno-zdehumanizowanej mody muzycznej obrzucali
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego