Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Michał Banasiak
Tytuł: strona o kolarstwie górskim i rowerach
Rok wydania: 02.01.2003
Rok powstania: 2003
może tracić ciśnienia. Są najczęściej używane do crossu i freeride'u a ich skok to 63-125 mm.
Wiele nowoczesnych amortyzatorów ma możliwość zmiany skoku "w biegu", co znacznie powiększa uniwersalność roweru. Więcej informacji na ten temat: http://amory.of.pl

3. Koła składają się z obręczy, piast, opon, nypli i szprych.
-Obręcze powinny być wykonane z aluminium. Stalowe są ciężkie i trudno je nacentrować. Powinny też być wielokomorowe tzn. o przekroju składającym się z kilku ścianek oraz mieć okute otwory na nyple, co zabezpiecza przed wyrwaniem szprychy i ułatwia centrowanie. Masę obręczy należy dostosować do sposobu użytkowania. Super lekkie, ważące poniżej
może tracić ciśnienia. Są najczęściej używane do &lt;orig&gt;crossu&lt;/&gt; i &lt;orig&gt;freeride'u&lt;/&gt; a ich skok to 63-125 mm.<br>Wiele nowoczesnych amortyzatorów ma możliwość zmiany skoku "w biegu", co znacznie powiększa uniwersalność roweru. Więcej informacji na ten temat: http://amory.of.pl<br><br>3. Koła składają się z obręczy, piast, opon, nypli i szprych.<br>-Obręcze powinny być wykonane z aluminium. Stalowe są ciężkie i trudno je nacentrować. Powinny też być wielokomorowe tzn. o przekroju składającym się z kilku ścianek oraz mieć okute otwory na nyple, co zabezpiecza przed wyrwaniem szprychy i ułatwia centrowanie. Masę obręczy należy dostosować do sposobu użytkowania. Super lekkie, ważące poniżej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego