Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
20-25 minut, poza szczytem co godzinę. - Pociągi z węglem jeździłyby poza godzinami szczytu i nocą - wyjaśnia Janusz Szkopiński z Kolprojektu. - W ten sposób dałoby się pogodzić transport do elektrociepłowni i ruch pasażerski.

Aby po torach elektrociepłowni mogło jeździć Metro II trzeba zbudować przystanki, unowocześnić urządzenia sterowania ruchem, kupić autobusy szynowe (sześć pociągów). Koszt takiej inwestycji nie jest duży, bo ok. 46 mln zł. Około 30 mln kosztowałby tabor, reszta to modernizacja infrastruktury. Inny, tańszy wariant (35 mln) to skrócenie trasy Metra II do Puławskiej i tu przesiadka w warszawską Szybką Kolej Miejską (miałaby powstać do 2015 roku).

Metro II daje
20-25 minut, poza szczytem co godzinę. - Pociągi z węglem jeździłyby poza godzinami szczytu i nocą - wyjaśnia Janusz Szkopiński z Kolprojektu. - W ten sposób dałoby się pogodzić transport do elektrociepłowni i ruch pasażerski. <br><br>Aby po torach elektrociepłowni mogło jeździć Metro II trzeba zbudować przystanki, unowocześnić urządzenia sterowania ruchem, kupić autobusy szynowe (sześć pociągów). Koszt takiej inwestycji nie jest duży, bo ok. 46 mln zł. Około 30 mln kosztowałby tabor, reszta to modernizacja infrastruktury. Inny, tańszy wariant (35 mln) to skrócenie trasy Metra II do Puławskiej i tu przesiadka w warszawską Szybką Kolej Miejską (miałaby powstać do 2015 roku). <br><br>Metro II daje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego