Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
decyzje promocyjne należy także brać pod uwagę to, jakie środki przekazu na danym rynku mają szczególnie duże znaczenie jako nośniki promocji (głównie chodzi tu o reklamę). Ważna jest więc analiza struktury wydatków reklamowych w różnych krajach. Te dane, dotyczące poszczególnych krajów Unii Europejskiej i dla porównania - Japonii i USA, zawiera tabl.68.
Zasadnicze wnioski, jakie można wyciągnąć analizując dane przedstawionej tablicy, to szczególnie duże udziały wydatków reklamowych na telewizję w mniej rozwiniętych krajach Unii Europejskiej (Grecja - 61,5%, Portugalia - 49,3% i Hiszpania - 51,1%).
Reklama w prasie codziennej ma duże znaczenie w Holandii, Irlandii i Danii. Reklama radiowa odgrywa dużą
decyzje promocyjne należy także brać pod uwagę to, jakie środki przekazu na danym rynku mają szczególnie duże znaczenie jako nośniki promocji (głównie chodzi tu o reklamę). Ważna jest więc analiza struktury wydatków reklamowych w różnych krajach. Te dane, dotyczące poszczególnych krajów Unii Europejskiej i dla porównania - Japonii i USA, zawiera tabl.68.<br>Zasadnicze wnioski, jakie można wyciągnąć analizując dane przedstawionej tablicy, to szczególnie duże udziały wydatków reklamowych na telewizję w mniej rozwiniętych krajach Unii Europejskiej (Grecja - 61,5%, Portugalia - 49,3% i Hiszpania - 51,1%).<br>Reklama w prasie codziennej ma duże znaczenie w Holandii, Irlandii i Danii. Reklama radiowa odgrywa dużą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego