Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
tego koła w ruchu bez poślizgu, dlatego znajdujące się w poślizgu koło zewnętrzne jest elementem hamującym ruch, a napęd jest przenoszony jedynie przez koło wewnętrzne.
c) wskutek spadku przyczepności pod oboma kołami powoduje poślizg obu kół; zwykle w takim przypadku poślizg koła wewnętrznego jest większy niż poślizg koła zewnętrznego.
W tablicy 13.4 zostały przedstawione możliwości współdziałania z podłożem pary kół sztywno związanych z osią, poruszających się po współśrodkowych okręgach.
Na rysunku 13.14 jest przedstawiony rozdział mocy w czterech typowych sytuacjach drogowych. Podczas ruchu prostoliniowego w identycznych warunkach drogowych dla obu kół następuje symetryczny rozdział mocy (rys. 13.14a). Można
tego koła w ruchu bez poślizgu, dlatego znajdujące się w poślizgu koło zewnętrzne jest elementem hamującym ruch, a napęd jest przenoszony jedynie przez koło wewnętrzne.<br>c) wskutek spadku przyczepności pod oboma kołami powoduje poślizg obu kół; zwykle w takim przypadku poślizg koła wewnętrznego jest większy niż poślizg koła zewnętrznego.<br>W tablicy 13.4 zostały przedstawione możliwości współdziałania z podłożem pary kół sztywno związanych z osią, poruszających się po współśrodkowych okręgach.<br>Na rysunku 13.14 jest przedstawiony rozdział mocy w czterech typowych sytuacjach drogowych. Podczas ruchu prostoliniowego w identycznych warunkach drogowych dla obu kół następuje symetryczny rozdział mocy (rys. 13.14a). Można
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego