Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1980
4,4 tys. autobusów, jakie otrzyma PKS, zaledwie 600 będą to wozy o większej pojemności.

Nie będzie też stać nas długo na to, aby wozić towary samochodami pożerającymi benzynę tak obficie jak obecne. Musimy w nadchodzącym dziesięcioleciu przejść w średnioładownych pojazdach ciężarowych całkowicie na silniki wysokoprężne.

Trzeba szybciej skupiać rozproszony tabor w dużych przedsiębiorstwach, wyposażonych w stanowiska naprawcze i diagnostyczne, na które małe, a nawet średnie gospodarstwa nigdy się nie zdobędą. Niezłe - jak na nasze warunki zaplecza mają jedynie PKS, Transbud, kilku innych przewoźników. Warto łożyć na PKS aby mogła ona wkraczać tam, gdzie teraz działają drobni, społecznie najkosztowniejsi przewoźnicy. A
4,4 tys. autobusów, jakie otrzyma PKS, zaledwie 600 będą to wozy o większej pojemności.<br><br>Nie będzie też stać nas długo na to, aby wozić towary samochodami pożerającymi benzynę tak obficie jak obecne. Musimy w nadchodzącym dziesięcioleciu przejść w &lt;orig&gt;średnioładownych&lt;/&gt; pojazdach ciężarowych całkowicie na silniki wysokoprężne.<br><br>Trzeba szybciej skupiać rozproszony tabor w dużych przedsiębiorstwach, wyposażonych w stanowiska naprawcze i diagnostyczne, na które małe, a nawet średnie gospodarstwa nigdy się nie zdobędą. Niezłe - jak na nasze warunki zaplecza mają jedynie PKS, Transbud, kilku innych przewoźników. Warto łożyć na PKS aby mogła ona wkraczać tam, gdzie teraz działają drobni, społecznie najkosztowniejsi przewoźnicy. A
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego