Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
na następujących decyzjach:
Utworzenie europejskiej organizacji - niezależne filie krajowe zostały połączone w przedsiębiorstwa regionalne. Reorganizacji poddano krajowe zespoły badawczo-rozwojowe i stworzono europejskie zespoły ds. produktów, współpracujące z projektantami z USA.
Ujednolicenie produktów - produkowane w poszczególnych krajach urządzenia, nie zawierające podobnych części, zostały zastąpione produktami europejskimi wytwarzanymi na podstawie wspólnej taniej konstrukcji.
Zmiana strategii markowej - ujednolicono strategię markową, stosowano dwie marki - Whirlpool i Philips, zrezygnowano z innych, np. Bauknecht i Ignis. Przeprowadzono kosztem 135 mln USD wspólną kampanię reklamową, wprowadzającą markę Whirlpool.
Umiędzynarodowienia zakupów - zmniejszono liczbę dostawców Philipsa o połowę; w miarę rozwoju europejskich produktów następuje umiędzynarodowienie źródeł zakupów.
Racjonalizacja aktywów
na następujących decyzjach:<br> Utworzenie europejskiej organizacji - niezależne filie krajowe zostały połączone w przedsiębiorstwa regionalne. Reorganizacji poddano krajowe zespoły badawczo-rozwojowe i stworzono europejskie zespoły ds. produktów, współpracujące z projektantami z USA.<br> Ujednolicenie produktów - produkowane w poszczególnych krajach urządzenia, nie zawierające podobnych części, zostały zastąpione produktami europejskimi wytwarzanymi na podstawie wspólnej taniej konstrukcji.<br> Zmiana strategii markowej - ujednolicono strategię markową, stosowano dwie marki - Whirlpool i Philips, zrezygnowano z innych, np. Bauknecht i Ignis. Przeprowadzono kosztem 135 mln USD wspólną kampanię reklamową, wprowadzającą markę Whirlpool.<br> Umiędzynarodowienia zakupów - zmniejszono liczbę dostawców Philipsa o połowę; w miarę rozwoju europejskich produktów następuje umiędzynarodowienie źródeł zakupów.<br> Racjonalizacja aktywów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego