Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wiadomości.
5.Statyczność konstrukcji formalnej z wyjątkiem sytuacji uzasadnianych pozycjonowaniem produktu.
6.Brak zachowania założeń kompozycyjnych w kolejnych komunikatach eksponowanych we wszystkich mediach.
7.Niespójność formy z obrazem produktu.
8.Niespójność przestrzennych cech komunikatu z konkretnym znaczeniem informacji.
9.Brak szybko identyfikowalnego związku między znaczeniem obrazu a sloganem oraz zawiązaniem tekstu.
10.Reprodukcyjne oświetlenie.
11.Rezygnacja z wykorzystania tła jako kontekstu dominanty wiadomości (z wyjątkiem komunikatów o konstrukcji typowej dla fazy wprowadzającej kampanii).
12.Brak dostosowania formy obrazu do istotności zapisywanych informacji.



Rozdział II
Tekst
Jeśli po dostrzeżeniu komunikatu, łatwego w odbiorze w warstwie wizualnej i po powierzchownym zapoznaniu się z
wiadomości. <br>5.Statyczność konstrukcji formalnej z wyjątkiem sytuacji uzasadnianych pozycjonowaniem produktu. <br>6.Brak zachowania założeń kompozycyjnych w kolejnych komunikatach eksponowanych we wszystkich mediach. <br>7.Niespójność formy z obrazem produktu. <br>8.Niespójność przestrzennych cech komunikatu z konkretnym znaczeniem informacji. <br>9.Brak szybko identyfikowalnego związku między znaczeniem obrazu a sloganem oraz zawiązaniem tekstu. <br>10.Reprodukcyjne oświetlenie. <br>11.Rezygnacja z wykorzystania tła jako kontekstu dominanty wiadomości (z wyjątkiem komunikatów o konstrukcji typowej dla fazy wprowadzającej kampanii). <br>12.Brak dostosowania formy obrazu do istotności zapisywanych informacji.<br>&lt;page nr=159&gt;<br> &lt;gap reason="photo"&gt;<br>&lt;page nr=162&gt;<br>Rozdział II<br>&lt;tit&gt;Tekst&lt;/&gt;<br>Jeśli po dostrzeżeniu komunikatu, łatwego w odbiorze w warstwie wizualnej i po powierzchownym zapoznaniu się z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego