Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
1989r.) i British Satellite Broadcasting BSB (od 1993r.) zmieni tradycyjną strukturę oglądalności telewizji w tym kraju. Takie zasadnicze zmiany jednak nie nastąpiły i, jak wynika z badań, 60% telewidzów brytyjskich jest nastawionych na oglądanie programów BBC i ITV.
We wszystkich krajach Unii Europejskiej istotne znaczenie, jako środek przekazu reklamowego, ma telewizja satelitarna. W 1995r. było dostępnych 120 kanałów, finansowanych głównie przez reklamę. Dzięki coraz szerszemu wprowadzaniu światłowodów rozwija się telewizja kablowa, co stanowi dobrą okazję promocji m.in. dla marketingu bezpośredniego, w tym tzw. home shopping.
Strukturę systemów telewizyjnych w Europie przedstawia rys.34.

Zaprezentowane dane dotyczą całości krajów europejskich. Wynika z
1989r.) i British Satellite Broadcasting BSB (od 1993r.) zmieni tradycyjną strukturę oglądalności telewizji w tym kraju. Takie zasadnicze zmiany jednak nie nastąpiły i, jak wynika z badań, 60% telewidzów brytyjskich jest nastawionych na oglądanie programów BBC i ITV.<br>We wszystkich krajach Unii Europejskiej istotne znaczenie, jako środek przekazu reklamowego, ma telewizja satelitarna. W 1995r. było dostępnych 120 kanałów, finansowanych głównie przez reklamę. Dzięki coraz szerszemu wprowadzaniu światłowodów rozwija się telewizja kablowa, co stanowi dobrą okazję promocji m.in. dla marketingu bezpośredniego, w tym tzw. home shopping.<br>Strukturę systemów telewizyjnych w Europie przedstawia rys.34.<br><br>Zaprezentowane dane dotyczą całości krajów europejskich. Wynika z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego