Typ tekstu: Książka
Autor: Goban-Klas Tomasz
Tytuł: Media i komunikowanie masowe
Rok: 2000
szczególnie prawdziwe w odniesieniu do dzieci i młodzieży, gdzie potrzeba fizycznego ruchu jest silnie odczuwalna, podobnie jak potrzeba kontaktów towarzyskich (pozarodzinnych). Mimo to telewizja wypełnia sporą część czasu młodocianych odbiorców. W Stanach Zjednoczonych dzieci zaczynają regularnie oglądać telewizję na 3-4 lata przed rozpoczęciem nauki szkolnej. Większość z nich ogląda telewizję codziennie, a przeciętnie zajmuje im ona ponad 2 godziny. Są jednak dzieci, które spędzają przed telewizorem ponad 5 godzin dziennie, są również i takie, które oglądają program dorywczo, mniej niż godzinę dziennie lub nawet co kilka dni. Częstość oglądania telewizji nie maleje, lecz nawet wzrasta w okresie szkoły podstawowej, a
szczególnie prawdziwe w odniesieniu do dzieci i młodzieży, gdzie potrzeba fizycznego ruchu jest silnie odczuwalna, podobnie jak potrzeba kontaktów towarzyskich (pozarodzinnych). Mimo to telewizja wypełnia sporą część czasu młodocianych odbiorców. W Stanach Zjednoczonych dzieci zaczynają regularnie oglądać telewizję na 3-4 lata przed rozpoczęciem nauki szkolnej. Większość z nich ogląda telewizję codziennie, a przeciętnie zajmuje im ona ponad 2 godziny. Są jednak dzieci, które spędzają przed telewizorem ponad 5 godzin dziennie, są również i takie, które oglądają program dorywczo, mniej niż godzinę dziennie lub nawet co kilka dni. Częstość oglądania telewizji nie maleje, lecz nawet wzrasta w okresie szkoły podstawowej, a
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego