Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
się zainteresowania ze strony unijnych producentów.
Zagrożenie dla polskich eksporterów może być tym większe, że w ostatnim roku obserwuje się pewną dysproporcję między wzrostem eksportu na rynki UE produktów polskich a czeskich i węgierskich. Oznacza to spadek konkurencyjności naszych towarów; w warunkach zaostrzania się konkurencji na rynku Unii Europejskiej ta tendencja może się jeszcze wzmocnić.
Wskazując wpływ euro na warunki działania różnych firm, trzeba ukazać ich zróżnicowanie w zależności od branży i od stopnia ich umiędzynarodowienia. Rozpoczynając od tego drugiego aspektu wypada zauważyć, ze wprowadzenie euro będzie miało pozytywny wpływ na przedsiębiorstwa o proeksportowej orientacji. Występujące obecnie ryzyko kursowe przestanie stanowić
się zainteresowania ze strony unijnych producentów.<br>Zagrożenie dla polskich eksporterów może być tym większe, że w ostatnim roku obserwuje się pewną dysproporcję między wzrostem eksportu na rynki UE produktów polskich a czeskich i węgierskich. Oznacza to spadek konkurencyjności naszych towarów; w warunkach zaostrzania się konkurencji na rynku Unii Europejskiej ta tendencja może się jeszcze wzmocnić.<br>Wskazując wpływ euro na warunki działania różnych firm, trzeba ukazać ich zróżnicowanie w zależności od branży i od stopnia ich umiędzynarodowienia. Rozpoczynając od tego drugiego aspektu wypada zauważyć, ze wprowadzenie euro będzie miało pozytywny wpływ na przedsiębiorstwa o proeksportowej orientacji. Występujące obecnie ryzyko kursowe przestanie stanowić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego