Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
efektem zarówno czynników poznawczych związanych z wnioskowaniem, jak i reakcji warunkowanej klasycznie przez wizualną treść przekazu.
Analiza przetwarzania wiadomości reklamowych oparta na kryteriach intencjonalnego odbioru informacji oraz pełnego dekodowania wiadomości na poziomie semantycznym w odniesieniu do pierwszych ekspozycji komunikatu reklamowego może okazać się błędna. Przy niskiej ważności desygnatu głównego oraz tendencji do unikania informacji klasyfikowanych przez odbiorcę jako przekazy reklamowe lub nadmiernego wobec nich krytycyzmu, efektywność percepcji zależeć będzie od tych elementów struktury wiadomości, które ulec mogą dekodowaniu na poziomie automatycznym. Zależeć też będzie to od desygnatów, które ze względu na główne cele kampanii pełnią rolę drugorzędną, lecz z perspektywy odbiorcy
efektem zarówno czynników poznawczych związanych z wnioskowaniem, jak i reakcji warunkowanej klasycznie przez wizualną treść przekazu. <br>Analiza przetwarzania wiadomości reklamowych oparta na kryteriach intencjonalnego odbioru informacji oraz pełnego dekodowania wiadomości na poziomie semantycznym w odniesieniu do pierwszych ekspozycji komunikatu reklamowego może okazać się błędna. Przy niskiej ważności desygnatu głównego oraz tendencji do unikania informacji klasyfikowanych przez odbiorcę jako przekazy reklamowe lub nadmiernego wobec nich krytycyzmu, efektywność percepcji zależeć będzie od tych elementów struktury wiadomości, które ulec mogą dekodowaniu na poziomie automatycznym. Zależeć też będzie to od desygnatów, które ze względu na główne cele kampanii pełnią rolę drugorzędną, lecz z perspektywy odbiorcy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego