Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
druga - to pozostałe produkty. Jeśli chodzi o pierwszą grupę, to istnieje tu silne powiązanie pomiędzy efektem reklamy a wynikiem sportowym, jaki osiąga drużyna lub zawodnik, reklamujący określony sprzęt sportowy. W przypadku zwycięstw sportowców posługujących się reklamowanym sprzętem występuje zjawisko wzmocnienia, kumulowania się efektów.
W sytuacji, gdy zawodnicy reklamujący narty, rakiety tenisowe, opony samochodowe czy inny sprzęt sportowy ponoszą porażki, efektywność reklamy znacznie się zmniejsza. W takim przypadku nawet wzrost nakładów na reklamę nie spowoduje zwiększenia efektów, może nawet nastąpić ich spadek. Ważny jest więc wybór sportowców, którzy reklamują sprzęt danej firmy.
W czasie mistrzostw świata w piłce nożnej w 1974 r
druga - to pozostałe produkty. Jeśli chodzi o pierwszą grupę, to istnieje tu silne powiązanie pomiędzy efektem reklamy a wynikiem sportowym, jaki osiąga drużyna lub zawodnik, reklamujący określony sprzęt sportowy. W przypadku zwycięstw sportowców posługujących się reklamowanym sprzętem występuje zjawisko wzmocnienia, kumulowania się efektów. <br>W sytuacji, gdy zawodnicy reklamujący narty, rakiety tenisowe, opony samochodowe czy inny sprzęt sportowy ponoszą porażki, efektywność reklamy znacznie się zmniejsza. W takim przypadku nawet wzrost nakładów na reklamę nie spowoduje zwiększenia efektów, może nawet nastąpić ich spadek. Ważny jest więc wybór sportowców, którzy reklamują sprzęt danej firmy. <br>W czasie mistrzostw świata w piłce nożnej w 1974 r
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego