Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
robi wrażenie. W zeszłym roku Polacy kupili 60 mln litrów wody ze źródła w Drzewcach koło Nałęczowa. - Pragnienie rynku jest tak duże, że ledwie je zaspokajamy - przyznaje Wiesław Piekarski, dyrektor handlowy. W ostatni majowy weekend, kiedy temperatura skoczyła powyżej 30 stopni Celsjusza, z rozlewni pod Nałęczowem wyjeżdżało codziennie po 60 tirów załadowanych butelkami. Weka przyznaje, że sprzedaż jego wody skoczyła o kilkadziesiąt procent, odkąd ruszyła kampania reklamowa z Edytą Górniak przekonującą, że Cisowianka to "źródło życia w każdej kropli".

Podobnie kuszą klientów inni producenci mineralnej. Przekonują, że dzięki ich wodzie będziemy piękni, zdrowi i wysportowani. Ale i bez nich wiadomo, że
robi wrażenie. W zeszłym roku Polacy kupili 60 mln litrów wody ze źródła w Drzewcach koło Nałęczowa. - Pragnienie rynku jest tak duże, że ledwie je zaspokajamy - przyznaje Wiesław Piekarski, dyrektor handlowy. W ostatni majowy weekend, kiedy temperatura skoczyła powyżej 30 stopni Celsjusza, z rozlewni pod Nałęczowem wyjeżdżało codziennie po 60 tirów załadowanych butelkami. Weka przyznaje, że sprzedaż jego wody skoczyła o kilkadziesiąt procent, odkąd ruszyła kampania reklamowa z Edytą Górniak przekonującą, że Cisowianka to "źródło życia w każdej kropli". <br><br>Podobnie kuszą klientów inni producenci mineralnej. Przekonują, że dzięki ich wodzie będziemy piękni, zdrowi i wysportowani. Ale i bez nich wiadomo, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego