Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 13
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
mu się zorientować.

Samotność przy pralce

Konsument polski jest skazany na samotność przy pralce. Z telewizora bombardują go reklamy, na które w ubiegłym roku producenci wydali prawie 220 mln zł. Ponad 20 proc. więcej niż rok wcześniej, przy jednoczesnym spadku sprzedaży. Może wierzyć, że cząsteczki TAED tetraacetyloetylenodiaminy, wnikające między włókna tkaniny, piorą skutecznie albo nie i na tym jego wybór się kończy. Nikt w Polsce niezależnych badań, dotyczących jakości środków piorących, nie prowadzi. Nie ma też czasopism konsumenckich, w których takie testy, porównujące właściwości obecnych na rynku produktów tej samej grupy asortymentowej, mogłyby być publikowane.

Trzy półki

Federacja Konsumentów nie ma
mu się zorientować.<br><br>&lt;tit&gt;Samotność przy pralce&lt;/&gt;<br><br>Konsument polski jest skazany na samotność przy pralce. Z telewizora bombardują go reklamy, na które w ubiegłym roku producenci wydali prawie 220 mln zł. Ponad 20 proc. więcej niż rok wcześniej, przy jednoczesnym spadku sprzedaży. Może wierzyć, że cząsteczki TAED tetraacetyloetylenodiaminy, wnikające między włókna tkaniny, piorą skutecznie albo nie i na tym jego wybór się kończy. Nikt w Polsce niezależnych badań, dotyczących jakości środków piorących, nie prowadzi. Nie ma też czasopism konsumenckich, w których takie testy, porównujące właściwości obecnych na rynku produktów tej samej grupy asortymentowej, mogłyby być publikowane.<br><br>&lt;tit&gt;Trzy półki&lt;/&gt;<br><br>Federacja Konsumentów nie ma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego