Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
ruch obrotowy, a moment obrotowy mechanizmu napędowego równoważy moment oporów ruchu.
11.4.4. Faza hamowania
Faza hamowania, podobnie jak faza rozruchu, jest procesem nieustalonym, który kończy przebieg procesu obrotu nadwozia. Rozpoczyna się po przesterowaniu suwaka mechanizmu obrotu i ustawieniu go w pozycji środkowej. W rezultacie następuje odcięcie strumienia oleju tłoczonego przez pompę do silnika i skierowanie tego strumienia do zbiornika. Rozpędzone nadwozie stanowi źródło napędu silnika mechanizmu obrotu, który zaczyna pracować jako pompa. Energia obracającego się nadwozia jest rozpraszana w zaworze krzyżowym, który utrzymuje stałe ciśnienie w gałęzi roboczej silnika. Z tego względu przebieg fazy hamowania jest niezależny od odmiany
ruch obrotowy, a moment obrotowy mechanizmu napędowego równoważy moment oporów ruchu.<br>&lt;tit1&gt;11.4.4. Faza hamowania&lt;/&gt;<br>Faza hamowania, podobnie jak faza rozruchu, jest procesem nieustalonym, który kończy przebieg procesu obrotu nadwozia. Rozpoczyna się po przesterowaniu suwaka mechanizmu obrotu i ustawieniu go w pozycji środkowej. W rezultacie następuje odcięcie strumienia oleju tłoczonego przez pompę do silnika i skierowanie tego strumienia do zbiornika. Rozpędzone nadwozie stanowi źródło napędu silnika mechanizmu obrotu, który zaczyna pracować jako pompa. Energia obracającego się nadwozia jest rozpraszana w zaworze krzyżowym, który utrzymuje stałe ciśnienie w gałęzi roboczej silnika. Z tego względu przebieg fazy hamowania jest niezależny od odmiany
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego